söndag 7 september 2008

Undra om någon slog mitt huvud med en hammare igår?

I lördags var vi hos Maria på fm på fika. Trevligt. Dom hade börjat riva lite väggar hemma. Vi ska också ta bort en väg snart. Men jag blir jätte velig nu, hur mycket vi ska ta bort & hur vi ska möblera. Rummen är lite för små för att göra som jag egentligen vill. Kanske väntar med detta till nästa år. Emma-Mamma dagen blev inte riktigt som tänkt. Men jag hoppas hon är nöjd. Vi hann med några filmer, innan hennes mamma drog på fest. Ja! Det stämmer. Klockan fyra ringde Ingela och frågade om jag inte hade ändrat mig ang. Pers 35 års fest. O det hade jag ju. Jag var jätte rastlös. Så det var bara att kolla med mina föräldrar om de kunde vara barnvakt o ifall Emma tyckte det var ok. En timme senare satt jag på bussen med barnens packning & redo för fest. Det blev en rolig kväll. Vi körde dans i källaren o på sen natten stod vi o sjöng och rockade till Singstar.

Inga kommentarer: