söndag 28 september 2008

Höst promenad.

Jag sitter faktiskt o längtar ut. Känns som jag suttit inne hela helgen. Vilket jag nästan gjort eftersom jag jobbat. Igår fick jag mycket klagomål av några gäster. Dom hade inte sovit en blund!! Men jag tog inte åt mig personligen. Vilket jag brukar fast jag inte har ngt med saken att göra. Känns så himla kränkande ibland att stå o få mycket skit på sig. Om människor ibland la ner handsken & pratade istället för att slå direkt. Nu är ju inte jag någon expert på detta men med åldern har ju även jag blivit lugn. O hur mycket jag än vill slå ner och skrika på gästen, så ler jag o säger: Nej, vad tråkigt, jag är jääääätte ledsen!
Nu på eftermiddagen tänkte i varje fall jag ta med mig familjen ut & njuta av den fina hösten. Undra om Åstugan Café & Butik har öppet, skulle verkligen kunna tänka mig en mysig fika där.

Inga kommentarer: