lördag 20 september 2008

Ladies Night är nu över.

Hade en kanon rolig tjejkväll igår. Jätte trevlig middag. En bra show & framme på sen tog Peter Stormare min hand. Jag är nöjd! Efter Rosvalla hade jag bestämt mig för att gå ut. O mina vänner ville inte det. Vilket jag visste innan dom. Konstigt! Tror egentligen aldrig dom gillat att gå ut. Alla kan ju inte vara som jag, o tur är ju det. Jag älskar att dansa, träffa folk o mingla. Som tur är visste jag att många andra skulle till Tellus. Så jag gick in. O det ångrar jag inte. Jag gillade stället & träffade många roliga människor. Jag var jätte glad & pigg när jag kom hem vid halv tre. Tyvärr låg ju Erik o sov. Det är så jobbigt när man kommer hem sådär o vill berätta om allt roligt, så är det ingen som lyssnar.

1 kommentar:

Henke (spelgubben) sa...

Du får tänka på att ni börjar bli gamla, då orkar man ju inte partaja så mycket...

"det är ju en dag i morgon oxå"

hihi