söndag 17 augusti 2008

Möhippa för Sara

Ja ha, då har man haft en galet trevlig & rolig helg igen. I fredags var vi på Diggiloo. Det var länge sen jag hade så roligt. Jag & Helena betedde oss som två 14 åringar. Det brukar nu förtiden bara vara med någon jobbarkompis T.ex. Camilla, som jag gör massa tokigheter på fyllan. I like!

Igår hade vi möhippa för Sara. Blev en jätte trevlig dag. Jag tror & hoppas Sara hade en kanon dag. Roligt att få träffa hennes kompisar. Det roligaste var nog när vi träffade Niclas. Han hade dansat bakom Nanne, vart med i melodifestivalen & medverkat i Mamma Mia. Han skulle i varje fall lära oss en koreografi till låten Min kärlek. Han var snygg och dansade som en gud. Vi blev inte riktigt lika bra… Men vi hade jätte roligt & alla är nog taggade att visa upp dansen på bröllopet på lördag.

Inga kommentarer: