tisdag 19 augusti 2008

Första dagen på jobbet!

Då, har man börjat jobba. Jag började med en ganska lugn dag. Gick runt och drack kaffe och pratade med alla gamla arbetskamrater. Oj, vad gott det var med hotellfrukost igen. Gjorde klart 4 veckors schema på fm. Vid lunch hjälpte jag till i restaurangen och på em. började jag fila på ny konferens aktivitet. Jag hade rejäl brainstorming. Men att hitta några aktörer till allt jag kom på var svårare. Seriöst så var det en jätte lång dag. Trodde aldrig den skulle ta slut. Här hemma hade tiden gått fort. Erik hade städat, tvättat, handlat och lagat mat. Jag fick dåligt samvete. Väldigt sällan under detta år jag gjort allt på en dag. Men vi får väl se om det håller i sig. Det kanske borde vara så när man är mamma eller pappaledig, men jag har ju så mycket viktigare saker att göra med mitt liv. Om det inte var för mig så hade Tex. hela familjen gått omkring nakna.

Inga kommentarer: