fredag 29 augusti 2008

En fredag kväll på jobbet!

Just nu så jobbar jag och skriver här… Oops. Jag slutar om 5 minuter. (Hoppas inte min chef läser det här, men å andra sidan, så har jag inte haft rast på hela dagen). Har haft ganska mycket folk i restaurangen idag, så mestadels har jag varit där och i baren. Alltså inte fått något gjort av vikt i receptionen. Så varför börja nu?!

Igår hade Erik och jag ”lördag” vi hade en jätte rolig dag på golfbanan, sen var vi hemma och drack vin & någon drink & spelade spel. Vi är alldeles för sällan bara vi. Me and my soulmate.

Inatt ska jag sova kvar här på hotellet. Börjar jobba vid 7.00 imorgon. Skönt att göra så ibland. Istället för att cykla hem o bli pigg. Jag har tagit med mig en ny bok som jag ska börja läsa på. Nu är det dags för Magdalena Graafs bok- Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Har ganska höga förväntningar på boken, så det är bäst jag hoppar upp på mitt rum nu. God natt!

Inga kommentarer: