onsdag 27 augusti 2008

Fortfarande trött, men ska rycka upp mig!

Sjukt vad jag gillar att jobba igen. Igår jobbade jag min första kväll. Slutade 23.00 men cyklade inte iväg hem fören vi 24.00. Och jag har redan träffat och flörtat med en massa gamla stammisar. Nackdelen med att komma hem så sent är ju, nu när min stora prinsessa börjat skolan måste jag gå upp tidigt varje dag. Jag blir så trött! I måndags var Emma i skolan för första gången. Verkade vara en mysig klass. Hon ser så lycklig ut när man kommer och hämtar. Men oj vad trött hon är. Erik börjar jobba på måndag & Elsa börjar dagis, så snart kommer väl alla i vår familj gå o gäspa.

Förresten, så har jag börjat sälja saker på tradera. Och köpt för den delen. Det är ju riktigt roligt. Men farligt…. Nu ser jag i varje fall fram emot en ledig dag & kväll imorgon. Ska ut och spela golf med Erik om vädret är ok. Känns konstigt att skriva att jag ska spela golf. När jag skriver det menar jag ut o slå på några bollar o bli irriterad att jag inte kan bättre.

Inga kommentarer: