måndag 5 januari 2009

Vilken kväll!

Vi hade en kanon kväll/natt i Riga. Vi började kvällen med drink i Skyline Bar som låg på våning 26, jätte vacker utsikt. Efter en god trerätters middag, tog vi oss till Shot bar. Ett litet ställe med en mysig bar och dj som spelade precis sån musik man vill ha när man ska dansa. Bara kända klassiker som alla kunde sjunga med på. Vi är ju ett gäng på åldrar mellan 20-60 år, så detta passade oss perfekt. Vi hamnade på fler barer, men gick sen tillbaka. Ofta när jag har så där roligt vill jag inte att det ska ta slut. Därför brukar jag vara en av dom som stannar ute hela natten och lagom kommer hem till frukost, men inte nu. Jag sa till Tina tidigt på kvällen att hon skulle dra med mig hem. (Jag ville få ut lite av Riga eftersom vi missade en hel dag innan). O hon lyckades bra. 3 halv 4 var vi i sängen och oj vad skönt det var dagen efter. Det blev lite shopping, 1 väska, 1 klänning samt ett par nya stövlar.

Inga kommentarer: