lördag 24 januari 2009

Längtar till semester!

Tittade i min kalender idag. 8 veckor framöver nu ska jag hinna med att tatuera mig, åka till Finland, gå till frissan, åka till Sälen & sen äntligen till Thailand. Oops, hur kommer detta att gå ihop? Vi har betalat alla resor nu i varje fall, men det kommer att gå åt lite pengar. Mikron måste packas till Sälen. Mycket bra idé Helena!

Swenox varslar igen, men det verkar bara vara jag som blir orolig. Känns inte så bra att åka till Thailand om Erik blir arbetslös. På måndag får Erik veta om han blir kvar. Vilket det verkar, men man kan aldrig vara säker. Framtiden ser inte så ljus ut för detta företag. Eller? Nej, jag ska sluta att vara så negativ. Det vänder snart!
Inte nog med att det är tuffa tider på jobbet, så har han råkat ut för en inflammation i handleden. Det betyder att han inte kan spela innebandy. Stackars min älskling. På tal om innebandy så ska vi på jobbet börja spela. På skoj en dag i veckan. He he. Kommer att bli en upplevelse. Jag kommer inte bara vara bra på plan, utan även snygg också i Fjunes gamla oppeby shorts (som jag snott).

Inga kommentarer: