måndag 12 januari 2009

Jag är nu 30 år gammal!

Åldersnoja, ja det har jag nog. I min kompis krets är jag den unga. Men om jag är 30...
I min värld är jag 20 mina bröder strax under 30 & mina föräldrar
45-50. Varför slutar man räkna?!

20 vs 30

Jag kan nu med gott samvete köpa dyra antirynkkrämer.

Jag har stora mammakläder i garderoben att gömma mig i.

Jag behöver inte längra ljuga om att jag klarar "pentricket" (hängrumpa).

Jag kan nu äntligen säga ”dessa ungdommar” till mina arbetskamrater.

a woman not longer a girl!!!

Jag frågade Erik igår om han tyckte jag skulle se till att mogna lite. Men han tyckte jag skulle behålla mitt ungdomliga sätt, fast fasaden började slitas.

2 kommentarer:

Henke (spelgubben) sa...

Next stop 40 !!! ;)

Mia sa...

Ett stort Grattis i efterskott.
Kram Mia