torsdag 20 november 2008

Nyårsfeber!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en heldag på stan. Har äntligen börjat inhandla lite julklappar. Varför är alla leksaker så dyra?! Ska i varje fall försöka göra mig anständig till ikväll. Min älskling & jag ska ut för att äta & dricka vin. Det var länge sedan vi gjorde det helt själva.

Innan middagen ska vi titta in i affären (vad den nu hette) där man kan hyra kläder. Är laddad inför nyår då vi ska ha fest med temat: Kända par. Har försökt få Erik att vilja klä ut sig till någon ur Kill Bill filmerna. Pai Mei är mitt förslag ha ha. (Inget riktigt par precis). Jag vill vara bruden alla är rädda för! Det lutar nog åt att vi är något helt annat. Så sjukt mycket förslag har jag i huvudet.

1 kommentar:

Henke (spelgubben) sa...

va kul med tema..

lite tips på kända par:

* John travolta och Olivia Newton-John (Grease)
* Kungen & Silvia
* Rödluvan och Vargen
* Tarzan & Jane
* Batman & Robin (eller Catwoman)
* Robin Hood & Lady Marion
* Stålmannen & Lois Lane
* Han Solo & Prinsessan Leia (Star Wars)

Ha en bra helg

Kram