måndag 24 november 2008

En lätt hjärnskakning & en liten viplash skada.


En lätt hjärnskakning & en liten viplash skada. Det är ungefär det jag råkade ut för i lördags. Var nyss hos min kiropraktor. Fick jobba på helt andra ställen än hon brukade på mig. Själv tyckte jag det var lite pinsamt att berätta vad som hänt. Men hon tyckte jag skulle ge fakturan till den kille som ramlade över mig. Sen att jag själv var onykter & säkert bidrog med mycket i fallet, det behöver ju inte alla veta. Så typiskt bara att scenkanten hamnade precis under mitt huvud. Vakten som såg vårat vackra fall frågade sen hela tiden hur det var med mig. Själv skakade jag bara på huvudet & tog en drink till. Jag hade en jätte rolig kväll men det var länge sen jag mådde så dåligt dagen efter. Är så glad att Erik var i Örebro över natten & barnen hos mamma. Erik tycker det är konstigt att jag alltid blir så onykter när han är borta, men vi kom nog fram till att det alltid är när jag går ut med mina arbetskamrater… Ska nog bli sjuk lagom till julfesten. Vet inte om det är värt att må så här.

Inga kommentarer: