onsdag 12 november 2008

Golfkurs till våren

Idag på jobbet blev jag glatt överraskad när Marie sa att hon kanske skulle hänga på med en golfkurs till våren i varje fall. Det skulle kännas mycket roligare att gå med någon. Jag känner mig laddad. Har ju mitt nya golfset som Erik köpte till mig när golfrean började i höst. Han passade på när jag var sugen. Nu när jag har dem måste jag ju fortsätta. Förstår inte riktigt bara när jag ska ha tid med detta. Jag hinner ju inte ens ta fram dammsugaren. Om jag nu kommer ihåg var jag ställde den…

Nej, det är klart jag dammsuger, men inte mer än nödvändigt. Som tydligen är jämt när man har barn. Idag var faktiskt Maria och barnen här. Känns som en evighets sen vi träffades med alla barn. Jag bjöd dem på middag, barnen lekte, jag & Maria han dricka kaffe & prata. Trevligt!

1 kommentar:

Lina sa...

Ta med lina!!!!!!!!!!!

/Robban