fredag 7 januari 2011

J-kla förkylning att sitta i!

Förkylningen får mig att gnälla som en 3 åring. Nu får det vara nog. Tror ibland att ju mer man ligger hemma och suckar och stånkar desto mer sjuk känner man sig. Det är synd om mig, men nu räcker det. Jag börjar ju faktiskt må ok nu.

Idag måste jag tvätta och packa för på söndag drar vi till Sälen. Något jag längtat till länge, men nu när jag mår så här känns det mest som ett ont måste. Tråkigt :(

Det positiva i allt mitt gnäll är faktiskt att Emma känns mycket piggare igen. Har varit lite orolig att hon inte skulle orka åka skidor. Tror att hon skulle tyckt att det var väldigt jobbigt eftersom hon vill det så gärna.

1 kommentar:

Tigrinnan sa...

Då ska ni till mina hemtrakter då :)
Kör försiktigt! Ambulans och bärgare kör i skytteltrafik varje dag! Många olyckor, avåkningar och överplogade vägar.
Ha det så roligt i alla fall!