lördag 1 januari 2011

är så trött...


Kan inte sova. Tankarna far runt och ångesten kommer. Ligger och tänker på mitt nya år som jag har framför mig. Hur otroligt hoppfull jag är inför detta år eller egentligen hur hoppfull jag borde eller skulle vilja vara. Får en klump i magen och kan inte sova när jag tänker på allt som är jobbigt. O i nästa sekund känner jag mig faktiskt lite kär i livet ändå. Det bara måste bli ett bättre år!

Igår var vi hos Lina och Roberth på nyårsfest med mina allra bästa vänner. Mycket trevligt. Känner mig lyckligt lottad att jag har så fina vänner och att jag har en familj som jag kunde mysa och kramas med när vi kom hem. Bra start på år 2011.

Gott nytt år

2 kommentarer:

Tigrinnan sa...

Skickar styrka och förhoppning om ett så bra år som möjligt.
/Åsa

Lina sa...

Har inte läst din blogg på jättelänge... All kärlek till dig min bästaste bäste vän! Alltid!