måndag 27 december 2010

jul, jul, strålande jul

Vår hippie gran har redan börjat barra –kraftigt. Blir galen. Får nog slänga ut den snart. Undrar om barnen tycker det är lika roligt att lägga tillbaka kulorna som att hänga upp dem. Fram med kartongerna!!

Blev en mysig och trevlig jul. Med en massa julklappar till barnen. Jag fick alldeles för få, men jag har väl inte varit tillräckligt snäll. Sällskapspelet i år blev Charader. Trodde vi skulle få svårt att fixa alla konstiga charader uppgifter, men det var kul, riktigt roligt faktiskt.
Juldagen skulle jag för omväxlingskull gått ut på lokal. Men mådde inte alls bra på dagen så jag ställde in. Mådde bra fram åt kvällen, men då blev det myskväll med familjen framför en varm eld istället. Inte helt fel det heller.

Nu väntas Lilla julafton med mina fina vänner och alla barn.

Inga kommentarer: