tisdag 7 december 2010

julbordsutmaningen 2010

Är helt förundrad över alla människor runt om mig. På mitt jobb (där vi under december månad har fullt upp med julbord) är det alltid som roligast i december. Man får jobba i restaurangen mycket mer än vanligt och man får träffa alla underbara människor som år efter år kommer tillbaka för att gästspela lite i restaurangen. Vi brukar ha så roligt och i år missar jag det :(

En av dessa underbara människor hade satt upp en lapp på jobbet där han hade fått en idé om att göra Julbord 2010 till en insamling till förmån för barncancerfonden. Att tillsamman göra skillnad för Emma och andra barn. Så himla fint. Han har bestämt att skänka sin lön som han får för helgen han jobbar. Och mina chefer har lovat att skänka lika mycket som totalt alla i personalen samlar in.
Du är helt otrolig Andreas, och jag hoppas vi kan få till en träff i Uppsala nästa vecka.

Inga kommentarer: