måndag 2 februari 2009

Längtar till Sälen.

Ska bli intressant & se om det blir lika roligt & galet som det brukar bli när vi åker.

Ska verkligen njuta av snön & det trevliga sällskapet.

Mina mål under kvällarna:

Få DJ:n att spela E-type! Flera ggr.

Se till så H inte somnar innan vi går ut.

Dansa med den som verkar bäst på att bugga. Här gäller det att bjuda upp. Blir annars aldrig uppbjuden av dom som verkligen kan dansa.

Se till att få allt gratis i baren. Brukar inte vara omöjligt på Högfjällshotellet. Men måste ändra taktik. Gillar Helenas stil. Tacka & gå. Inte sitta kvar & små prata bara för att man får dåligt samvete. Precis som killarna inte fattar vilka svin vi är ändå.

Hamna på fest med Arvingarna. Får jag bara chansen att prata kan jag faktiskt vara riktigt charmig. Om jag får säga det själv. Fan vilken idiot jag är!

GOD NATT

Inga kommentarer: