onsdag 25 februari 2009

Elsa är fortfarande sjuk. Igår hade vi en riktig slapp dag. Jag & Elsa. Kollade 5 timmar film. Stacksars barn. Hon kommer ju spy som gammal av alla kärleksfilmer hon blivit uppväxt med. Fast hon sov säkert 3 timmar av 5 men endå. En snyftande mamma så fort man vaknar. Kan väl inte vara sunt.

Idag har jag en skratt dag. Vissa dagar tycker man visst att allt är roligt. Har funderat på just vad som gör att jag skrattar men det spelar ingen roll. I min värld så är alla sjukt roliga i dag, ser roliga ut, eller bara beter sig konstigt. Undra vem som är konstig?Lite underbara Nalle Puh citat:
*Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
*Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte.
*Hur underbart det skulle vara att ha en riktig hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.
*För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
*Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag.

Inga kommentarer: