fredag 5 december 2008

Måste äta ngt snart..

Kände nu när jag skulle börja skriva att mitt blodsocker behöver fyllas på. Förstår mig inte på mig själv ibland. Ibland är jag hur glad & pigg som helst & i andra stunden värker huvudet & jag blir så lätt irriterad. Att Elsa håller oss vakna på nätterna gör ju inte allt till det bättre.
Nu sitter jag mest & väntar på att Erik ska komma hem. Så vi kan ta en buss hem till mamma & pappa. Ska fira mammas födelsedag, en dag i förväg. Skulle bli smörgåstårta & vin. Trevligt!

Idag stressade jag iväg till stan för att fixa pass. Vi ska antagligen till Riga 2 Januari. Så jag fick bråttom att fixa passet. Bytte ju efternamn i somras när jag blev Fru Werthén. När jag väl kom ditt frågade hon mig om jag visste att jag kunde åka på mitt id kort inom EU? Nej! Det hade jag inte alls tänkt på. Jag vet ju det egentligen, igen blir jag så irriterad på mig själv. Jag gillar inte att stressa!!

Förresten har jag fått VIP biljetter till smyg.. Premiären av Blue Moon Bar. Får se om vi hinner ta oss ner dit efter jobbet. För mig känns det nog roligare att gå till någon Pub istället. Vi får se, man är ju lite nyfiken.

Inga kommentarer: