fredag 19 december 2008

5 dagar kvar till julafton!

Igår var en sån där dag på jobbet där man skulle bli av med alla måsten innan jul. Har betalat hotell, bokat klart med julfesten, fixat inbjudningar. Kan inte annat än sitta här nu och fundera på vad jag glömt. Är lite orolig för att det är jag som ska checka in alla online när vi åker till Riga. Tänk om jag glömt någon? Säkert ingen viktig isåfall :)

På söndag är det lilla julafton. Jag och mina vänner har haft jultradition så länge jag kan minnas. Förr när man fortfarande bodde hemma var vi hos Andreas den 23:e i Vrena. Nu är vi bara vi tjejer. Förr inga barn, nu har vi 11 barn. Helt sjukt!
Förra året var vi hos mig i år, Maria. Ska bli jätte trevligt.
Jag saknar mina vänner.

Good friends are like stars… You don´t always see them,
but you know they are always there.

Henri Nouwen

Inga kommentarer: