lördag 10 april 2010

leker kostnärer idag

jag och barnen. Här ligger några av konstverken på tork. Emma har precis börjat med hand avtryck. Snart har vi säkert färg överallt. Tur att man måste aktivera sig när man har barn. Idag hade jag annars velat spenderat min tid i sängen. Var på After Work på Tellus igår. Hade väldigt trevligt som vanligt. Och Erik verkade överraskad över att jag kom hem innan två. Gå ut på en fredag är nog inget för mig, men då vet man ju det. Men jag hade som sagt, roligt. Hade även lurat med mig Maria och mamma och pappa :)


Innan Erik kommer hem tänkte jag vara klar med planeringen av denna lördag. Emma röstade på Busfabriken, Bio eller Bowling. Jag blev inte jätte sugen. Vi bowlade i tisdags och då vann ju JAG, så man vill ju inte gå dit redan och visa att det bara var tur. Och på Bio just nu fanns det inget som passade Elsa, men något ska vi nog kunna hitta på som alla vill..


Inga kommentarer: