fredag 12 februari 2010

Pine+citrus ;)

Är gräsänkling hela helgen. Erik har åkt i väg till Örebro. Plus att cheferna har semester, så jag har någon form av ansvar över hotellet. Jag hoppas verkligen inte jag behöver hoppa in och jobba något. Känner att jag i varje fall varit förutseende och förberett lite olika alternativ om någon blir sjuk. Annars är det bara att palla sig dit. Ikväll har pappa precis varit här och hämtat barnen, så nu sitter jag i soffan med datorn, The Sounds i högtalarna, chips och cider i handen. 1 timme kvar sen ska jag träffa Maria och förhoppningsvis Helena på stan för mat och vin. :)

Imorgon blir det (om jag nu inte måste jobba) Emma & Elsa mys med tacos, massor med godis och Melodifestivalen. Och söndag är det jag som lovat stå och slava i köket. Vet inte hur det gick till. Men jag är laddad, här ska lagas fin middag. Livet känns just nu rättvist.

Inga kommentarer: