onsdag 4 november 2009

Ska nog börja igen...

Har fått ett sug efter "bloggandet" igen. Roligt! Har inte alls haft lust på sista tiden, men nu tror jag att det har vänt. Eller så är det bara för att jag just nu är lite uttråkad. Har varit sjuk i några dagar och orkar egentligen inget. Men sitta vid datorn är ju inte så jobbigt. :)

Julbords scheman, är mitt nästa projekt på jobbet. Är efter massor. Undrar om jag sov någon månad, fattar inte hur det kunde gå så snabbt.

Här kommer några bilder från Emmas 7 års kalas och några från höstlovet. Höslovet bestod av mys och lek, halloweenkalas och middag samt ett par fika träffar med vänner samt en tripp till Rockbaren. Emma spelade även innebandy cup och jag fick äran att vara med och coacha under dagen. Det var riktigt roligt. Tack, alla underbara barn.

Inga kommentarer: