lördag 15 augusti 2009

Sommarens baksida

Börjar faktiskt tycka det är lite jobbigt att jag lägger på mig extra kilon på sommaren. Jag brukar inte bry mig. Brukar köpa större kläder istället. O knappt lyssna när andra pratar om bantning, kalorier och träning. Men jag vet inte om det är så trevligt med en tjej med ölmage… Och det vore ju väldigt trevligt att kunna ha vilka kläder jag vill på mig…
Jag får fundera om jag ska ta tag i detta. Har otroligt svårt att göra saker som jag inte tycker är roligt. Inte alls min grej faktiskt. Jag får lägga ribban lågt och börja med de flytande kalorierna. För nu i sen sommaren kommer kräftskivor, personalfester samt en efterlängtad tjejresa :)
Hittade lite tips och det visade sig att Red Bull Vodka inte var att föredra, konstigt ;)
Får bli Mineralvatten och vodka i helgen, kanske kan droppa i lite citron.

Inga kommentarer: