fredag 29 maj 2009

Äntligen fredag!









Äntligen en ledig helg. Imorgon har Erik Innebandyfest. Själv har jag egentligen bara söndagen inplanerad. Då ska vi till kolmården:) Känns skönt. Ska ju bli underbart väder!!

Veckorna springer iväg just nu. På jobbet har det blivit lugnet innan stormen (sommaren). Min kalender och min familj är hyfsade, vänner just nu. Sjukt när man sitter och planerar in ditt, mitt, vårt, hennes, hanns & allas uppbokade saker. Vi har alltså börjat planerat in att inte göra något dagar.

Föresten ska jag tatuera mig på onsdag. Är lite nervös. Jag gav honom fria händer till min lotusblomma. Jag har förhoppning om att Lina följer med mig dit. Jag behöver henne!! För om jag inte gillar det han ritat måste jag ha lite stöd och hjälp. Jag brukar ju inte ha så svårt för att säga vad jag tycker, men ibland är jag riktigt mjäkig.

1 kommentar:

Maria sa...

Ska du göra en till...ja man har ingen koll när vi träffas så sällan ;) Puss och kram