torsdag 16 april 2009

En annan dag i ett annat liv.

Jag har varit på strålande humör. NOT! i flera dagar. Jag blir galen när man inte kan sätta fingret på vad som är fel. Jag vill inte vara hemma och inte på jobbet. O, när jag är på jobbet gör vissa saker mig helt vansinnig. Men inget som syns på utsidan. Jag bara ler. Känns som jag mår dåligt både fysiskt och psykiskt. Nej, jag vet inte. Ska nog ringa Maria och kolla om det är vid den här tiden jag brukar bli lite deprimerad. Psykologen Maria brukar säga att –Det är våren, du brukar må så här. Det kommer att gå över.
Eller brukar det vara på hösten?

Pratade med Tina igår hon tyckte jag behövde supa mig full. Men det var nog hon som behövde det. Vem vet, jag kanske bryter ihop efter lite vin. Hur som helst bestämde vi oss för att gå ut på lördag. Cigg, vin & trevligt sällskap.

Inga kommentarer: