lördag 4 oktober 2008

Det värkte i mitt hjärta igår.

Vi var hos Lina & Roberth på middag & hade trevligt som vanligt. Emma vara på sitt 1:a skoldisco. Hon hade sett fram emot det. Jag & Lina gick dit o lämnade klockan 18.00 och 20.00 hämtade vi. Då var hon jätte ledsen. Hade haft tråkigt, ingen att leka eller dansa med. Musiken hade varit hög & hon hade gått ut flera gånger för att kolla om jag kommit. Får så otroligt dåligt samvete, att jag inte lämnade ett nummer till någon eller gick dit efter ett tag & tittade till. Vi lärde oss något i varje fall. När jag senare på kvällen bad henne om ursäkt, så klappade hon mig på huvudet och sa: det gör inget mamma, jag älskar dig! Jag får så himla ont i hjärtat & blir så ledsen, när min tjej inte är glad. Men nu har vi glömt bort tråkdiscot. För idag har vi haft roligt och imorgon väntar barnkalaset! Imorgon bär det också av till Globen för Erik & mig. Vi ska äntligen åka för att titta på NHL matchen. Spännande!

Inga kommentarer: