torsdag 24 juli 2008

Trött på mig själv.

Jag blir galen. Idag har jag varit allt annat än glad och trevlig. Det var länge sen jag var på sånt jä… humör. Igår hade jag en jätte bra dag. Med kalas för Elsa. Massor med folk och jätte fint väder. Framåt kvällen cyklade jag ner till rökeriet. Vin och rökta räkor Way To Go Tyvärr slutade inte kvällen där. Hann med drinkar på både hamnmagasinet & lotsen innan cykeln o jag hittade hem. Jag brukar inte bli så bakis men med tre timmars sömn o den alkoholen så blir det väl så här. Erik är lagom nöjd. Solen har lyst hela dagen o jag har bara gnällt och varit allmänt jobbig. Men istället för att vila sitter jag här framför datorn…

Jag ska rycka upp mig nu. 18.00 ska vi till hamnen och äta med Eriks systrar. Vi träffas max 1 gång per år så det är ju kanon att jag kan visa min bästa sida.

Inga kommentarer: